70002, вул. Бочарова, будинок 11, місто Вільнянськ, Запорізька область
телефон: (06143)4-10-76; (06143)4-14-05

Субота, 18.11.2017, 02:54
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Скоро

ДО ПОЧАТКУ КАНІКУЛ ЗАЛИШИЛОСЯ:
Меню сайту
Наше життя
Атестація вчителів [44]
Конкурси [30]
Заходи [560]
Олімпіади [38]
Вітаємо! [115]
ЗНО [21]
Увага! [45]
Рік безпеки в Інтернеті [3]
Документи МОН України [1]
Інтершкола [1]
Опитування [1]
Методична робота [61]
Оголошення [7]
Профорієнтаційна робота [14]
Цивільний захист [4]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту








 Німецька мова

У 2018 році зовнішнє незалежне оцінювання з німецької мови відбудеться 29 травня.

Випускники загальноосвітніх навчальних закладів поточного року можуть обрати німецьку мову як третій предмет для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Зміст сертифікаційної роботи з німецької мови визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів.

Сертифікаційна робота з німецької  мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

При визначенні результату зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи) та Критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.

Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів.

Випускники загальноосвітніх навчальних закладів поточного року, які обрали німецьку мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі в процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань № 1–16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», № 17-32 частини «Читання», № 49–58 частини «Використання мови» та № 59 частини «Письмо».

Результати зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови буде розміщено на інформаційних сторінках учасників до 15 червня 2018 року.

Критерії оцінювання

Цей розділ містить інформацію, яка допоможе учаснику підготуватися до виконання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з німецької мови. Власне висловлення має бути написано логічно і послідовно з опрацюванням  зазначених умов та відповідно до заданого формату.

Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з німецької мови зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року

Зміст і мовне оформлення власного висловлення оцінюють за сімома критеріями (a1a2a3b1b2c та d), як викладено в таблиці 1.

Таблиця 1

Критерії Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію Бали
а. Змістове наповнення

 

(опрацювання умов, зазначених у ситуації):

а1 – перша умова;

а2 – друга умова;

а3 – третя умова

а1 – перша умова
Умова опрацьована повністю 2
Умова лише згадана 1
Умова не опрацьована й не згадана 0
а2 – друга умова
Умова опрацьована повністю 2
Умова лише згадана 1
Умова не опрацьована й не згадана 0
а3 – третя умова
Умова опрацьована повністю 2
Умова лише згадана 1
Умова не опрацьована й не згадана 0
b. Структура тексту та зв’язність:

 

b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті);

b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (особистий чи офіційний лист)

b– логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті)
Текст укладено логічно й послідовно.

 

З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах.

У тексті є сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова тощо.

2
Логіка викладу частково порушена.

 

З’єднувальні елементи між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах є частково.

1
З’єднувальних елементів немає, робота складається з набору речень. 0
b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (особистий чи офіційний лист)
Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту повністю відповідають меті написання.

 

У листі використовуються лексичні та граматичні структури, прийнятні для письмових висловлень приватного чи офіційного характеру.

Лист оформлено відповідно до правил написання та оформлення листів у країнах, мова яких вивчалася.

У листі наявні:

•     привітання (Anrede);

•     вступ (Einleitungssatz);

Якщо у вступі дослівно переписано умову письмового завдання, оцінка за даний критерій – 1 бал.

•     основна частина (Brieftext) обов’язково структурована за змістовими абзацами, наявні три змістові абзаци (або два змістові абзаци, якщо дві змістові умови об’єднані в один абзац);

•     кінцівка (Schlusssatz);

•     прощання (Gruß);

•     підпис (Unterschrift) – вигадане ім’я або ім’я та прізвище відповідно до формату листа.

2
Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, є порушення основних вимог. 1
Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або відсутні. 0
с. Використання лексики:

 

– лексична наповнюваність;

– володіння лексичним матеріалом

Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.

 

Можлива наявність лексичних помилок (максимум три), що не впливають на розуміння написаного

2
Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.

 

У роботі є лексичні помилки, що заважають адекватному сприйняттю окремих речень або абзаців.

1
Через велику кількість лексичних помилок зміст висловлення незрозумілий. 0
d. Використання граматики:

 

– морфологія;

– синтаксис;

– орфографія

Робота не містить помилок або є помилки (максимум вісім), що не заважають розумінню написаного. 2
У роботі є помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (дев’ять і більше), що не заважають розумінню написаного. 1
У роботі велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного. 0

 

  1. Якщо учасник ЗНО отримує балів за критерій а. Змістове наповнення, то вся робота оцінюється в балів.
  1. Якщо учасник ЗНО отримує балів за критерій с. Використання лексики або за критерій Використання граматики, то вся робота оцінюється в 0 балів.
  1. Якщо учасник ЗНО не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 балів.

Завантажити критерії оцінювання у форматі PDF.

Copyright MyCorp © 2017
Перекладач on-line
Введіть текст
з на
Свята України
Свята України
Опитування
Чому Ви навчаєтесь саме у Вільнянській ЗОШ І-ІІІ ст. № 3?
Всього відповідей: 144
Погода
Статистика
Locations of visitors to this page

Рейтинг@Mail.ru

Зараз на сайті
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів новин
70002, вул. Бочарова, будинок 11, місто Вільнянськ, Запорізька область
телефон: (06143)4-10-76; (06143)4-14-05

Безкоштовний хостинг uCoz