70002, вул. Бочарова, будинок 11, місто Вільнянськ, Запорізька область
телефон: (06143)4-10-76; (06143)4-14-05

Субота, 18.11.2017, 03:01
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Скоро

ДО ПОЧАТКУ КАНІКУЛ ЗАЛИШИЛОСЯ:
Меню сайту
Наше життя
Атестація вчителів [44]
Конкурси [30]
Заходи [560]
Олімпіади [38]
Вітаємо! [115]
ЗНО [21]
Увага! [45]
Рік безпеки в Інтернеті [3]
Документи МОН України [1]
Інтершкола [1]
Опитування [1]
Методична робота [61]
Оголошення [7]
Профорієнтаційна робота [14]
Цивільний захист [4]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту








 План роботи

План роботи Школи молодого вчителя

Мета роботи: надання педагогам-початківцям методичної до­помоги у розв'язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий учитель, з метою підтримання їхньої творчої наснаги, бажання плідно працювати.

 

Засідання І (вересень)

1. Співбесіда з молодими вчителями з питання «Як вам працюється у школі».

2. Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі («Молоді вчителі: права та обов'язки», «Традиції школи», «План роботи школи»).

3. Анкетування молодих спеціалістів з питання: «Якої допомоги ви потребуєте».

4.  Практична робота: опанування навичок ведення шкільної документації.

Робота між засіданнями

1.  Опрацювання молодими вчителями літератури: Онищук В. Типи і структура уроків; Коротова В. Общая методика учебно-вос­питательного процесса.

2. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, наявними в ме­тодичному кабінеті (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).

3.  Вивчення досвіду роботи вчителів школи, матеріали якого наявні в методичному кабінеті.

4. Опрацювання статей із фахових журналів, газет, присвячених темі «Сучасний урок».

 

Засідання II (жовтень)

Тема: «Як зробити урок ефективним»

1. Методичні поради: «Молодий учителю, вироби власний стиль».

2. Розгляд питання вибору раціональних методів викладу ново­го матеріалу.

3. Відвідування та обговорення уроків, що проводять учителі-наставники.

4. Проведення ділової гри «Моделювання структури уроку відпо­відно до обраного типу».

Робота між засіданнями

1. Опрацювання фахової періодики.

2. Відвідування уроків молодих учителів наставниками.

3.  Підготовка молодих педагогів до здійснення самоаналізу уроків.

4. Підготовка реферату на тему: «Способи активізації пізнаваль­ної діяльності школярів».

 

Засідання III (листопад)

Тема: «Активізація пізнавальної діяльності учнів»

1. Доповідь на тему: «Шляхи та способи активізації пізнаваль­ної діяльності школярів».

2. Заслуховування рефератів та їх обговорення.

3. Відвідування та обговорення уроків.

4. Проведення інтелектуальної гри «Щасливий випадок».

Робота між засіданнями

1. Опрацювання педагогами-початківцями літератури з питань диференційованого навчання та індивідуального підходу до на­вчання.

2. Взаємовідвідування уроків (наставник—молодий спеціаліст).

3. Опанування молодими вчителями методики проведення уроків тематичного обліку знань.

 

Засідання IV (грудень)

Тема: «Реалізація диференційованого та індивідуального підходів до навчання»

1. Проведення круглого столу на тему: «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання».

2. Ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків, факуль­тативних занять.

3.  Проведення ділових ігор «Виявлення прогалин у знаннях дітей», «Методика проведення уроків, тематичного обліку знань та їх типи».

Робота між: засіданнями

1. Опрацювання молодими педагогами Положення про класного керівника.

2. Вивчення посадових обов'язків класного керівника.

3. Ознайомлення з Національною програмою «Освіта», програ­мою «Діти України», Концепцією національного виховання, Кон­цепцією громадянського виховання тощо.

 

Засідання V (лютий)

Тема: «Педагогіка співпраці»

1. Розгляд питання: «Учнівське самоврядування і його роль у налагодженні демократичних стосунків між учителем та уч­нем».

2. Розгляд питання організації роботи класного колективу.

3. Відвідування позакласних заходів (виховної години, класних зборів).

4. Практична робота: ознайомлення з документами МОН Украї­ни, що стосуються роботи класного керівника.

Робота між засіданнями

1. Опрацювання молодими вчителями літератури: «Педагогіч­ний пошук», О.Падаяк, «Педагогічні технології», Г.Сазоненко, «Перспективні освітні технології».

2. Ознайомлення з картотекою ППД.

3. Підготовка до дискусії на тему «Інноваційні технології: по­шуки, проблеми».

 

Засідання VI (березень)

Тема: «Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій»

1. Дискусія-зустріч із педагогами-майстрами, присвячена питан­ню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

2. Відвідування уроків, що проводяться вчителями-майстрами, з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосову­ються в школі.

3.  Організація ділової гри «Нестандартні форми проведення уроків».

Робота між засіданнями

1. Підготовка до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки».

2. Виготовлення зразків роздавального матеріалу.

3. Підготовка своїх рекомендації щодо проведення декади мо­лодого вчителя.

Copyright MyCorp © 2017
Перекладач on-line
Введіть текст
з на
Свята України
Свята України
Опитування
Чому Ви навчаєтесь саме у Вільнянській ЗОШ І-ІІІ ст. № 3?
Всього відповідей: 144
Погода
Статистика
Locations of visitors to this page

Рейтинг@Mail.ru

Зараз на сайті
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів новин
70002, вул. Бочарова, будинок 11, місто Вільнянськ, Запорізька область
телефон: (06143)4-10-76; (06143)4-14-05

Безкоштовний хостинг uCoz